Vagabondul Charlot este angajat ca îngrijitor în casa colonelului Nutt, un producător de muniții care a inventat un explozibil fără fitil. Pe urmele invenției sale se află un grup de agenți străini care încearcă să o cumpere, iar, după ce oferta lor e respinsă, pun la cale o spargere. Poliția află planul mârșav și-l anunță pe colonel.
Lansat în 1918 de compania Essanay Studios, cu care Chaplin încetase colaborarea în 1916, ”Triple Trouble” nu este propriu-zis un film nou, ci un montaj de secvențe extrase din filmele ”Work” și ”Police” și din filmul neterminat ”Life” (ce urma să fie primul lungmetraj de comedie realizat de Chaplin dacă producția sa nu ar fi fost oprită de studiou), plus alte câteva secvențe noi filmate sub regia lui Leo White. De asemenea, este posibil să fi fost folosite unele secvențe tăiate la montaj de prin alte filme regizate de Chaplin pentru compania Essanay.
Rezultatul acestui amestec de secvențe este confuz: secvențele au o continuitate forțată, iar prezența unor acțiuni disparate pare să nu aibă sens. Edna Purviance apare la început și dispare inexplicabil, secvența din azilul de noapte pare fără legătură cu restul filmului, spărgătorul este convins să jefuiască o casă, dar își pierde timpul atacându-l pe Charlot la azil, recunoscându-l pe fostul său coleg de celulă (secvență din ”Police”) ș.a. Lipite mai mult la întâmplare, secvențele creează impresia unui lucru superficial, realizat exclusiv în scop mercantil. Chaplin a recunoscut paternitatea unor secvențe, dar a afirmat că ”Triple Trouble” nu este filmul său.
Lansat în 1918 de compania Essanay Studios, cu care Chaplin încetase colaborarea în 1916, ”Triple Trouble” nu este propriu-zis un film nou, ci un montaj de secvențe extrase din filmele ”Work” și ”Police” și din filmul neterminat ”Life” (ce urma să fie primul lungmetraj de comedie realizat de Chaplin dacă producția sa nu ar fi fost oprită de studiou), plus alte câteva secvențe noi filmate sub regia lui Leo White. De asemenea, este posibil să fi fost folosite unele secvențe tăiate la montaj de prin alte filme regizate de Chaplin pentru compania Essanay.
Rezultatul acestui amestec de secvențe este confuz: secvențele au o continuitate forțată, iar prezența unor acțiuni disparate pare să nu aibă sens. Edna Purviance apare la început și dispare inexplicabil, secvența din azilul de noapte pare fără legătură cu restul filmului, spărgătorul este convins să jefuiască o casă, dar își pierde timpul atacându-l pe Charlot la azil, recunoscându-l pe fostul său coleg de celulă (secvență din ”Police”) ș.a. Lipite mai mult la întâmplare, secvențele creează impresia unui lucru superficial, realizat exclusiv în scop mercantil. Chaplin a recunoscut paternitatea unor secvențe, dar a afirmat că ”Triple Trouble” nu este filmul său.