Vagabondul Charlot se plimbă printr-un parc pe lângă mai multe cupluri de îndrăgostiți. O fată îi cere curtezanului o dovadă de dragoste, iar acesta fură un ceas de la buzunar de la un cetățean adormit pe o bancă. Ceasul ajunge apoi la Charlot care-l dă fetei, iar apoi încearcă să-l vândă chiar păgubașului. Intervine un polițist, iar încăierarea generală e asigurată.
”Twenty Minutes of Love” este considerat ca debutul regizoral al lui Chaplin, dar potrivit unor alte surse acțiunea ar fi fost dirijată în colaborare cu Joseph Maddern. Indiferent care ar fi adevărul, acest film pare a fi realizat de cineva cu puțină experiență regizorală, bazându-se mult pe improvizație și pe gagurile de tip slapstick. Chiar Chaplin a afirmat în autobiografia sa că filmările au avut loc într-o singură după-amiază, deci greșelile de regie imputate lui sunt explicabile.
Nu există diferențe față de celelalte scurtmetraje Keystone, acțiunea este în continuare confuză și degenerează către final în haos, iar gagurile de tip slapstick predomină. Maestrul învăța și se perfecționa, lucrând încă după materialul clientului.
”Twenty Minutes of Love” este considerat ca debutul regizoral al lui Chaplin, dar potrivit unor alte surse acțiunea ar fi fost dirijată în colaborare cu Joseph Maddern. Indiferent care ar fi adevărul, acest film pare a fi realizat de cineva cu puțină experiență regizorală, bazându-se mult pe improvizație și pe gagurile de tip slapstick. Chiar Chaplin a afirmat în autobiografia sa că filmările au avut loc într-o singură după-amiază, deci greșelile de regie imputate lui sunt explicabile.
Nu există diferențe față de celelalte scurtmetraje Keystone, acțiunea este în continuare confuză și degenerează către final în haos, iar gagurile de tip slapstick predomină. Maestrul învăța și se perfecționa, lucrând încă după materialul clientului.