Părerea criticului
Nu mai găsim nimic din stilul cu care ne obişnuise Kechiche, acel ciné vérité pe care îl întâlneam în La Graine et le Mulet (The Secret of the Grain), ci o producţie de anvergură, cu decoruri, costume şi exterioare ce redau spiritul anilor 1800, în Londra şi Paris. Dacă Kechiche ne obişnuise cu o intrigă minimalistă, fără emfază şi spectaculos, acum toate acestea sunt date la o parte, producţia având proporţiile unei miniserii TV, de multe ori şi aspectul. Practic nu îl mai recunoaştem pe Kechiche, adesea comparat cu John Cassavetes, Mike Leigh, fraţii Dardenne, decât tangenţial tematic - problema unui personaj dintr-un mediu defavorizat, care încearcă să-şi schimbe viaţa.

O dată cu genericul de final sunt date şi imagini de arhivă - Africa de Sud cere Franţei, la 200 de ani distanţă de la întâmplare, scheletul şi organele păstrate la Muzeul de ştiinţe Naturale din Paris ale lui Sarah Baatman, pentru o înmormântare şi o redare a demnităţii acestei femei. În film are un rol important şi Elina Löwensohn, actriţă născută la Bucureşti în 1966, acum cetăţean american. Ea este animatoarea care deschide spectacolele date de Sarah în înalta societate franceză a secolului XIX. Cele două femei ajung să lucreze şi la un bordel, făcând echipă pentru amatorii de senzaţii tari. Filmul nu e recomandat minorilor sub 15 ani.