Este un film potrivit si pt lista : Avioane pt pasageri Dezavantaje : un pilot panicat , speriat la aterizare pe furtuna , lasa comanda copilotului . Copilotul are ulterior probleme pt insubordonare deoarece era greu de stabilit cine a avut dreptate . Pilotul comandant nu isi recunoaste greseala din orgoliu .
. . . Salariile pilotilor sunt mari si zborul creeaza dependenta , ca la pilotii din filmu asta . Pt a pilota avioane de pasageri multi piloti renunta la nevasta , prefera sa respecte regulamentele si sa nu intervina in timpul zborului atunci cand aparatele afiseaza erori de teama de a nu mai fi sanctionati , de a nu fi pusi sa lucreze la sol in functii plistisitoare si mai prost platite . O companie aeriana din Corea de sud a avut cateva incedente intre care una sa terminat cu prabusirea avionului , datorita pilotilor sanctionati abuziv si a copilotilor care nu aveau voie sa critice comandantul . Uneori avioanele se prabusesc pe pe caldiri si ucid oameni care nu au zburat niciodata cu avionul .. Majoritatea firmelor care fac transporturi aeriene nu sunt rentabile si cer subventii de la prefecturilele judetelor in care opereaza , de la ministerele transporturilor , deci din taxele platite de cei de la sol , pe care uneori aterizeaza avioane Low Cost etc .. Un tren poate deraia si ucide oameni aflati in casele lor doar la cateva sute de metri de o cale ferata . Un camion sau un vapor care isi devin necontrolabile , pot afecta cladiri aflate la cateva zeci de metri de un un drum pe care circula camioane , sau un port . Un avion poate ucide oameni in casele lor oriunde . Din anii 70 avioanele zboara obligatoriu pe culoare de zbor nu in linie dreapta pana la destinatie . Majoritatea culoarelor de zbor trec pe deasupra marilor orase pt ca deobicei aeroporturile si turnuri de control care dirijeaza traficul aerian sunt construite in orase sau la mica distanta de orase . Oricine are cateva sute de euro poate inkiria un elicopter si are dreptul sa faca un zbor de agrement , decoland si aterizand pe hoteluri aflate in cartiere de locuinte , pe stadioane , parcuri din interiorul oraselor etc . In multe puscarii din toata lumea elicoptere au fost folosite ca sa transporte ilegal puscariasi in afara puscariilor . Avioanele si elicopterele se prabusesc si datorita stolurilor de pasari care se ridica de deasupra oraselor , zgarceniei unor companii care refuza sa plateasca degivrarea inaintea decolarii etc ..
cezarika21
pe 21 Iulie 2012 20:05
Film cu evident rol propagandistic şi moralizator. Nemulţumit de modul cum acţionează şeful său (comandant de aeronavă) în timpul unui zbor pe furtună, copilotul trece peste autoritatea acestuia. în plus, vrea să-l pună în discuţie în şedinţa de partid. dar perfidul comandant îl reclamă şi el, apoi, culmea nesimţirii, suferă un accident vascular. în imposibilitatea derulării anchetei, conducătorii TAROM decid să-i suspende pe amândoi.
Pornind de la un scenariul clişeistic al lui Mihai Vasilescu, Francisc Munteanu realizează un film mediocru, cu conflicte artificiale, acţiuni banale şi interpretări penibil de false. Filmul începe interesant şi evoluează atât de banal şi de neverosimil încât pare a fi făcut de un politruc amator în ale cinematografiei. "Zbor periculos" este o altă producţie propagandistică despre necesitatea de a respecta indicaţiile Partidului, realizată fără niciun fel de talent.
. . . Salariile pilotilor sunt mari si zborul creeaza dependenta , ca la pilotii din filmu asta . Pt a pilota avioane de pasageri multi piloti renunta la nevasta , prefera sa respecte regulamentele si sa nu intervina in timpul zborului atunci cand aparatele afiseaza erori de teama de a nu mai fi sanctionati , de a nu fi pusi sa lucreze la sol in functii plistisitoare si mai prost platite . O companie aeriana din Corea de sud a avut cateva incedente intre care una sa terminat cu prabusirea avionului , datorita pilotilor sanctionati abuziv si a copilotilor care nu aveau voie sa critice comandantul . Uneori avioanele se prabusesc pe pe caldiri si ucid oameni care nu au zburat niciodata cu avionul .. Majoritatea firmelor care fac transporturi aeriene nu sunt rentabile si cer subventii de la prefecturilele judetelor in care opereaza , de la ministerele transporturilor , deci din taxele platite de cei de la sol , pe care uneori aterizeaza avioane Low Cost etc .. Un tren poate deraia si ucide oameni aflati in casele lor doar la cateva sute de metri de o cale ferata . Un camion sau un vapor care isi devin necontrolabile , pot afecta cladiri aflate la cateva zeci de metri de un un drum pe care circula camioane , sau un port . Un avion poate ucide oameni in casele lor oriunde . Din anii 70 avioanele zboara obligatoriu pe culoare de zbor nu in linie dreapta pana la destinatie . Majoritatea culoarelor de zbor trec pe deasupra marilor orase pt ca deobicei aeroporturile si turnuri de control care dirijeaza traficul aerian sunt construite in orase sau la mica distanta de orase . Oricine are cateva sute de euro poate inkiria un elicopter si are dreptul sa faca un zbor de agrement , decoland si aterizand pe hoteluri aflate in cartiere de locuinte , pe stadioane , parcuri din interiorul oraselor etc . In multe puscarii din toata lumea elicoptere au fost folosite ca sa transporte ilegal puscariasi in afara puscariilor . Avioanele si elicopterele se prabusesc si datorita stolurilor de pasari care se ridica de deasupra oraselor , zgarceniei unor companii care refuza sa plateasca degivrarea inaintea decolarii etc ..
Pornind de la un scenariul clişeistic al lui Mihai Vasilescu, Francisc Munteanu realizează un film mediocru, cu conflicte artificiale, acţiuni banale şi interpretări penibil de false. Filmul începe interesant şi evoluează atât de banal şi de neverosimil încât pare a fi făcut de un politruc amator în ale cinematografiei. "Zbor periculos" este o altă producţie propagandistică despre necesitatea de a respecta indicaţiile Partidului, realizată fără niciun fel de talent.