Bridgerton devine cel mai popular serial Netflix
Serialul produs de Shonda Rhimes a bătut recordul deţinut anterior de The Witcher
Ştim, v-am bătut destul la cap cu Bridgerton (cronica noastră subliniază şi câteva din marile probleme de abordare ale serialului), dar cum să nu o facem? Bridgerton este în continuare în top 10 vizionări în România, iar azi aflăm că serialul a devenit cel mai popular titlu din portofoliul Netflix, vizionat parţial sau în întregime în nu mai puţin de 82 de milioane de gospodării din întreaga lume, la patru săptămâni de la lansare.
Publicaţia Deadline menţionează şi faptul că numărul total de accesări este cu 19 milioane mai mare decât previziunea Netflix de la lansarea serialului. Asta ne îndeamnă să credem că notorietatea aventurilor mai mult sau mai puţin dezbrăcate ale familiei Bridgerton a crescut şi la săptămâni bune după premieră. Sau, dacă vreţi, publicul neinteresat iniţial de scandaloasa dramă de epocă a dat la un moment dat play, convins de multiplele reacţii provocate de serial în mediul online...
Recordul anterior fusese deţinut de The Witcher, cu 76 de milioane de gospodării în patru săptămâni. Cum noi nu am primit deloc bine această producţie fantasy, nici nu ştim dacă să ne bucurăm sau nu că a fost întrecută de Bridgerton. Cert este că ambele titluri se bazează pe două serii literare pline de posibilităţi în ceea ce priveşte eventuale continuări, prin urmare ne vom putea reîntoarce mulţi ani de acum înainte pe Continent sau în Londra începutului de secol 19.