Compozitorul lui La La Land a creat 1900 de demo-uri pentru a obţine coloana sonoră perfectă

Justin Hurwitz ar putea primi cel puţin un premiu Oscar în acest week-end pentru melodiile din musical-ul lui Damien Chazelle

Dacă măcar una dintre melodiile din coloana sonoră a lui La La Land v-a făcut să o fredonaţi după vizionare, atunci compozitorul Justin Hurwitz se poate considera mulţumit. Pentru creaţiile sale muzicale a primit trei dintre cele 14 nominalizări ce au fost anunţate de Academia Americană de Film şi ar putea pleca acasă cu cel puţin un trofeu în seara galei (la noi Oscarurile se vor vedea de la ora 3 a.m., pe Digi24 si Digi Film).

Însă creaţia acestor „bijuterii muzicale” nu a fost uşoară – Hurwitz şi regizorul Damien Chazelle (colaboratori încă din ani studenției, la Harvard) au compus şi analizat o mulţime de alte variante pentru a o găsi coloana sonoră perfectă.

Într-un interviu acordat indiwire.com, compozitorul a mărturisit cât de istovitor a fost procesul creaţiei: „Este al treilea film la care am lucrat cu Damien, aşa că eram conştient care va fi mersul lucrurilor. Ştiu că i-am propus unele idei proaste, unele bune, unele foarte bune”, a spus el.

„Procesul de compoziţie este unul extrem de îndelungat la început şi poate deveni frustrant dacă ai venit cu atât de multe idei şi nu ai descoperit-o încă pe cea bună”, a mai spus Hurwitz şi a punctat faptul că, pentru La La Land, îi trimitea lui Chazelle demo-uri de pian pe bandă rulantă, până când acesta avea o izbucnire de entuziasm. Ştia atunci că este melodia potrivită. Compozitorul estimează că a creat astfel la pian, pentru film, peste 1900 de demo-uri diferite.

Melodiile preferate ale lui Hurwitz de pe coloana sonoră a lui La La Land sunt „Audition (The Fools Who Dream)” şi „City of Stars”, deoarece corespund unor momente „foarte emoţionante” din film şi „sunt reprezenarea unor emoţii sincere, directe ale personajelor principale, aflate în unele dintre cele mai vulnerabile momente”, explică acesta.

Filme
Persoane