Filmele lui Adam Sandler au consumat 500.000 ore ale abonaţilor Netflix

The Ridiculous 6 - cu zero procente pe Rotten Tomatoes - este cel mai vizionat film din istoria platformei de televiziune online

În ciuda cronicilor slabe pe care filmele sale le primesc în ultimii ani şi a premiilor Zmeura de Aur câştigate, filmele lui Adam Sandler şi-au câştigat, totuşi, un public. Şi încă unul dispus să consume cu generozitate timp pentru a-i vedea producţiile. Cifra de cinci sute de mii de ore ce a revenit vizionării filmelor lui Sandler din decembrie 2015 şi până acum a contrariat presa internaţională.

Cei de la Huffington Post, care au luat informaţia din ultimul raport al încasărilor publicat de Netflix, au menţionat că, iniţial, contractul din 2015 dintre Sandler şi Netflix cuprindea patru filme, însă la acestea s-au adăugat, în martie, anul acesta, încă patru. Este vorba despre producţii realizate de actor special pentru a fi difuzate de platforma de televiziune online, dintre care sunt gata deja The Ridiculous 6 (un film ce a primit zero procente pe Rotten Tomatoes şi a revoltat, la vizionare, prin glumele rasiste), The Do Over şi Sandy Wexler, recent lansat. The Ridiculous 6 este chiar cel mai vizionat film din istoria platformei.

Adam Sandler va fi prezent anul acesta şi la Festivalul de Film de la Cannes, cu drama de familie The Meyerowitz Stories – scenariul şi regia îi aparţin lui Noah Baumbach. Şi această producţie a fost achiziţionată de Netflix. 

Filme
Persoane