Hocus Pocus 2, un succes magic, pe măsură ce s-a transformat în cel mai urmărit film din istoria Disney+

Atât pe „teritoriul” streamerilor, cât și al cinemtografelor, Disney va fi studioul dominant pe final de an, scrie publicația Deadline

Hocus Pocus 2 a vrăjit masele de abonați ai streamerului Disney + devenind cel mai vizionat film din istoria platformei, dar înscriind și un record general - a strâns 2,7 miliarde de minute de vizionare în primul weekend.

Succesul este pus pe o campanie de marketing fără egal, chiar comparată cu campaniile de promovare are lansărilor în sălile de cinema, comentează publicația Deadline.

Din punctul de vedere al cinematografelor și al streamingului, Disney se află pe poziția numărul 1, mai scrie publicația.

CEO Disney Bob Chapek a promovat, în timpul pandemiei, platforma de streaming Disney+, iar pe final de an 2022 sălile de cinema redevin puternice. În noiembrie, acestea vor fi în topuri cu Black Panther: Wakanda Forever. Luna decembrie, la rândul ei, este dedicată la box-office producțiilor Disney, odată cu Avatar: The Way of Water de la 20th Century.

Wakanda Forever urmează să aibă premiera cu încasări așteptate între 175 și 200 de milioane de dolari, și nu e ceva suprinzător dacă va  călca pe urmele primului său capitol, care a încasat 700,4 milioane de dolari numai în Statele Unite.

Cu titluri așa puternice, Disney a putut face lejer saltul de la cinematografe la vizionarea acasă, oferind publicului familist conținut și într-o variantă, și în cealaltă.

Așa că, atunci când s-a decis să se facă o continuare la filmul cult pentru întreaga familie din 1993 Hocus Pocus, echipa lui Sean Bailey a decis să facă din asta un eveniment pe Disney+. Da, probabil că evoluția pieței de film ar fi susținut puternic acest film, dacă s-ar fi lansat în cinematografe, comentează Deadline. Totuși, să conștientizăm că filmele care ajung azi în sălile de cinema erau încă în producție anul trecut, și asta la un moment în care nu era clar dacă publicul feminin se va întoarce la scară largă imediat după pandemie. Așadar, cel mai responsabil pariu financiar pentru o continuare la un film de peste 30 de ani, adresat publicului feminin, care făcuse abia 44 milioane de dolari la box-office-ul intern pentru Statele Unite, era Disney+.

Și asta în pofida faptului că în timpul primului weekend din octombrie 2020, atunci când cinematografele din New York și Los Angeles erau încă închise, premiera Disney a filmului Hocus Pocus conducea la box office cu circa 1,7 milioane de dolari.

Filme