Netflix
×
Utilizator
×

Impactul „Barbie”: Cum a cauzat un film penurie globală de vopsea roz

Filmul se bazează pe jucăria creată de Mattel și pe lucrarea Reviving Ophelia, scrisă de Mary Pipher

Într-o lume care pare să-și fi pierdut oarecum culoarea, Barbie se pregătește să aducă un pic de roz. Dar nu orice roz - un roz atât de vibrant, intens și mult, încât a epuizat practic toate stocurile internaționale de vopsea fluorescentă roz din lume.

Conform unui interviu cu Sarah Greenwood, designerul de producție al filmului, pentru Architectural Digest, viziunea regizoarei Greta Gerwig asupra unui platou de filmare integral roz a avut niște repercusiuni destul de inedite. „Lumea a rămas fără roz", a mărturisit Greenwood, referindu-se la cererea enormă de vopsea fluorescentă Roscoe ce a rezultat din încercarea de a aduce la viață lumea Barbie. Această decizie estetică a dus la crearea unui univers vizual captivant, în care predomină rozul intens. „Am dorit ca nuanțele de roz să fie extrem de luminoase, iar totul să pară aproape copleșitor", a declarat Gerwig.

Provocările nu s-au oprit însă aici. Împreună cu scenograful Katie Spencer, Greenwood a trebuit să conceapă un platou de filmare unde totul era cu 23% mai mic decât în realitate. Rezultatul a fost un spațiu în care actorii păreau mai mari, deși, în general, erau mai mici. Gerwig a fost foarte încântată de acest efect, spunând că „tavanul este destul de aproape de capul tău, iar camera poate fi traversată în doar câțiva pași".

Filmul Barbie a devenit rapid un subiect de discuție încă de la anunțul că Margot Robbie și Ryan Gosling vor interpreta personajele emblematice Barbie și Ken. Așteptările s-au intensificat odată cu debutul primului trailer, care o prezintă pe Robbie în rolul unei Barbie care pare să fi pășit dincolo de granițele propriului său univers Barbie.

Filmul Barbie este o aventură plină de culoare în „Barbie Land”, o lume aparent perfectă, unde Barbie și Ken trăiesc fericiți. Dar, când au ocazia să viziteze lumea reală, ei descoperă atât bucuriile, cât și pericolele traiului printre oameni.

Regizat de Greta Gerwig și distribuit de Warner Bros. și Warner Bros. Pictures, filmul se bazează pe jucăria Barbie, creată de Mattel, și pe lucrarea "Reviving Ophelia", scrisă de Mary Pipher. Cu un buget de 100 de milioane de dolari și imaginea realizată de Rodrigo Prieto, Barbie va fi lansat în cinematografe pe 21 iulie 2023.

Filme
Persoane