Reacții de la Cannes la premiera filmului Elvis: 12 minute de aplauze în picioare
„Mișcările de scenă ale lui Austin Butler sunt sexy și hipnotice, iar imaginile opulente sunt țesute laolaltă printr-un montaj la foc rapid și o coloană sonoră pe care se îmbină blues-ul, rock-ul, rap-ul și muzica country”
Pe 25 mai a avut loc la Cannes premiera mondială a filmului Elvis, iar publicul a aplaudat timp de 12 minute în șir drama muzicală, emoționându-l pe actorul Austin Butler, care l-a interpretat magistral pe Rege, scrie Variety. Priscilla Presley a fost la premieră, pentru a-și da încuviințarea pentru această portretizare spectaculoasă.
Povestea lui Elvis (Austin Butler) este văzută prin prisma relației sale complicate cu managerul său enigmatic, colonelul Tom Parker (Tom Hanks). Povestit din perspectiva lui Parker, filmul se adâncește în dinamica relației complexe dintre cei doi, care se întinde pe o perioadă de peste 20 de ani, de la ascensiunea lui Presley la faimă până la vedeta fără precedent care a schimbat cursul istoriei, pe fundalul peisajului cultural în evoluție și al pierderii inocenței în America. În centrul acestei călătorii se află unul dintre oamenii importanți și influenți din viața lui Elvis, Priscilla Presley (Olivia DeJonge).
Iată ce scrie presa internațională despre film.
ScreenDaily scrie: Dacă Elvis suferă de problema obișnuita a lui Luhrmann – cea a unui stil care bate fondul filmului – scenele de concert arată fără efort de ce Elvis Presley a rămas și acum celebru.
Luhrmann este un om-spectacol, și de-a lungul celor două ore și jumătate de rulaj pe ecran, Elvis ne inundă cu imagini opulente țesute laolaltă printr-un montaj la foc rapid și o coloană sonoră pe care se îmbină blues-ul, rock-ul, rap-ul și muzica country. Filmul leagă puncte cheie din viața lui Elvis, deși nu oferă profunzime. (Relația lui amoroasă cu Priscilla, pe care a întâlnit-o pe când aceasta avea 14 ani, este în mod special tratată evaziv). Și oricât de tentant este a-l vedea pe Tom Hanks într-un rol ambiguu moral, prezența actorului de Oscar dincolo de machiaj, relația complicată între artist și impresarul său nu reușește să fie într-atât de fascinanta pe cât ar fi putut.