Netflix
×
Utilizator
×

Renault „Nouvelle Vague”: o nouă eră, inspirată de cinematografie

La începutul anului 2021, Renault și-a propus să dea startul unei noi ere și să revoluționeze industria auto prin mișcarea „Nouvelle Vague” sau „Noul Val”. Dar, de unde vine acest termen și, mai ales, ce legătură are cu strategia producătorului din Hexagon? Haideți să vă povestim cum a început totul.

În urmă cu doi ani, francezii de la Renault și-au anunțat planul strategic, botezat Renaulution și conturat pentru următorii 5 ani. O perioadă în care constructorul din Hexagon intenționează să devină un brand mult mai modern, ecologic, durabil și, nu în ultimul rând, centrat pe tehnologie. Vom asista la o adevărată „schimbare la față”, pe care începem deja să o trăim și să o vedem pe stradă.

Anul 2021 a marcat și începutul unei noi ere pentru constructorul francez. O eră pe care Renault a denumit-o „Nouvelle Vague” sau „Noul Val”. E un termen care pare cunoscut, nu-i așa? Citește continuarea...