Spider-Man, ambasadorul „Orei Pământului”

Renumitul eveniment de stingere a luminilor, pentru protejarea resurselor planetei, va avea loc anul acesta sâmbătă, 29 martie 2014, la ora 20:30

Spider-Man este primul super-erou care va îndeplini rolul de ambasador al Earth Hour/Ora Pământului, mişcarea mondială înfiinţată de WWF (World Wide Fund for Nature/Fondul Mondial pentru Natură), transmiţând un mesaj care să-i inspire pe oameni să-şi folosească propria putere pentru a deveni super-eroii planetei.

Andy Ridley, CEO şi cofondator al Earth Hour şi Jeff Blake, preşedinte al Worldwide Marketing and Distribution, Sony Pictures Entertainment, au făcut un anunţ odată cu lansarea Earth Hour Blue – o nouă platformă digitală pentru donaţii şi găsirea resurselor necesare planetei, lansată pentru cooptarea mai multor participanţi din întreaga lume la renumitul eveniment de stingere a luminilor, care va avea loc anul acesta sâmbătă, pe 29 martie 2014, la ora 20:30.

Anul acesta, Earth Hour şi eroul mult aşteptatului film de aventuri „The Amazing Spider-Man 2” – alături de protagoniştii filmului Andrew Garfield, Emma Stone, Jamie Foxx şi regizorul Marc Webb – îşi vor arăta sprijinul pentru Earth Hour Blue, care va mobiliza energia mulţimilor pentru strângerea de fonduri necesare unor proiecte de mediu din toată lumea.

 „Earth Hour va fi o mişcare plină de super-eroi: oameni capabili să aducă schimbarea pentru o viaţă mai bună pe Terra.

Imaginaţi-vă câte oportunităţi se vor deschide în faţa noastră când ne vom uni puterile şi vom realiza şi mai multe împreună”, subliniază regizorul The Amazing Spider-Man 2, Marc Webb... .

„Sunt mândru de faptul că Spider-Man va fi primul super-erou care devine ambasador pentru Earth Hour, susţinând că noi toţi vom putea deveni super-eroi când ne vom da seama de puterea pe care o avem,” afirmă Andrew Garfield, care-l interpretează pe Spider-Man în filmul ce va fi lansat pe ecrane în data de 2 mai. „Earth Hour este o mişcare cu un impact important în lume, aşa încât vă puteţi imagina ce impact vom avea anul acesta când îl vom avea de partea noastră şi pe Spider-Man...”

Secţia de finanţare a noii platforme, prin contribuţii şi donaţii, va permite participanţilor să ajute familiile din Madagascar cu maşini de gătit ecologice, să contribuie la construirea în Filipine a unor bărci din fibră de sticlă, capabile să facă faţă unor dezlănţuiri ale naturii cum a fost taifunul Haiyan, sau să strângă fonduri pentru extinderea şi conservarea renumitului Parc naţional Table Mountain din Africa de Sud, ca şi susţinerea altor numeroase proiecte viitoare.

 „Earth Hour îţi dă puterea să realizezi multe, chiar dacă eşti singur, iar Earth Hour va dura cu siguranţă mai mult decât o singură oră. Mulţimile iniţiază numeroase proiecte minunate pentru planeta noastră, iar acestea se desfăşoară peste tot în lume”, afirmă Emma Stone.

 „The Amazing Spider-Man 2”, în regia lui Marc Webb, va fi primul ambasador celebru care va anunţa deschiderea proiectului Earth Hour Blue, pe care-l susţine şi care e menit să furnizeze echipamente mai bune rangerilor WWF, care protejează animalele sălbatice din Indonezia - cum ar fi: tigrul din Sumatra, elefantul, rinocerul sau urangutanul - şi habitatul lor forestier.

 „Earth Hour va fi o mişcare plină de super-eroi – oameni capabili să aducă schimbarea pentru o viaţă mai bună pe Terra. Imaginaţi-vă câte oportunităţi se vor deschide în faţa noastră când ne vom uni puterile şi vom realiza şi mai multe împreună”, subliniază Marc Webb. Earth Hour a ajuns să cuprindă sute de milioane de oameni din toate categoriile, din 7000 de oraşe şi 154 de ţări.

 Jamie Foxx, care-l interpretează pe Electro, personajul negativ din film, a spus: „Earth Hour nu înseamnă doar să stingi lumina; este vorba despre o mulţime de oameni din toată lumea, care îşi vor uni forţele tot timpul anului pentru a îmbunătăţi viaţa planetei. Nu subestimaţi puterea pe care o aveţi şi ceea ce puteţi face...” Oamenii vor putea folosi platforma Earth Hour de finanţare prin donaţii pentru Earth Hour Blue, care îi va chema pe toţi să se alăture celei mai mari campanii de mediu din lume; inclusiv campania Instagram pentru cei care vor să se alăture eforturilor de susţinere a Marii Bariere de Corali a Australiei şi care va face parte din tematica Earth Hour pentru anul 2014 din Australia: „Lights Out For The Reef”/Stingeţi lumina pentru recif.

Participanţii internaţionali ai acestei mişcări vor putea să semneze petiţia privitoare la protecţia rechinilor intitulată “Am terminat-o cu aripioarele de rechin/I’m FINished With FINS”, care le solicită pe toate vedetele şi persoanele publice din Asia să contribuie la interzicerea mutilării rechinilor din apele marine, pentru vestita supă din aripioare de rechin.

„Ideea Earth Hour a prins mai mult decât am sperat. Anul acesta, cu ajutorul lui Spider-Man, vom duce această mişcare în etapa următoare. Sperăm ca Spider-Man să dea putere oamenilor să fie un fel de super-eroi pentru planetă şi să contribuie cu exemplul şi cu mica lor donaţie la susţinerea proiectelor şi campaniilor din toată lumea. Trebuie să stimulăm puterea mulţimilor. De asta se ocupă Earth Hour Blue,” explică Ridley.

Sony Pictures Entertainment va participa contribuind la un proiect al WWF-China şi Earth Hour Blue oferind oamenilor maşini de gătit moderne, care să împiedice noi defrişări de pădure din habitatul Marelui Panda. Pentru eforturile sale, studiourile Sony vor primi cupoane Gold Standard pentru emisiile de gaze de seră şi dioxid de carbon, care vor echivala emisiile de gaze în atmosferă ale întregii producţii a filmului The Amazing Spider-Man 2 ca şi ale turneului său de publicitate. Făcând de-a lungul anilor o multitudine de eforturi pe linia proiectelor de mediu, The Amazing Spider-Man 2 a devenit producţia cea mai „ecologică” din istoria Columbia Pictures. Aceste eforturi pe linia proiectelor de mediu, atât pe platouri cât şi în afara lor, sunt susţinute la toate nivelurile, de către producători sau cadre executive, actori sau membri ai echipei de filmare, şi au început să se facă simţite încă de la începutul fazei de pre-producţie.

„Spider-Man a fost întotdeauna un super-erou cu care spectatorii s-au putut identifica. Peter Parker este un erou şi o sursă de inspiraţie pentru toată lumea , aşa încât el este foarte potrivit pentru a-şi uni forţele cu Earth Hour pentru a-i coopta pe toţi cei care vor să salveze planeta”, a adăugat Blake. „De asemenea sunt foarte mândru de faptul că The Amazing Spider-Man 2 este considerat complet nepoluant. Ne-am angajat să fim cât se poate de grijulii cu problemele ecologice în timpul producţiei, să respectăm natura şi să nu producem prea multe deşeuri; acum, Earth Hour Blue ne arată ceea ce putem să realizăm atunci când lucrăm împreună”.

 Earth Hour şi ambasadorul său, Spider-Man, ne reamintesc că oricine poate fi un super-erou pentru planetă, aşa încât vă rugăm să vă implicaţi şi să vă folosiţi potenţialul în cadrul earthhour.org