infiniTIFF 2019 - Producția virtuală și viitorul conținutului audiovizual

Programul include infiniTIFF Summit, o conferință de jumătate de zi despre producția virtuală si viitorul muncii, și infiniTIFFWorkshop

infiniTIFF revine cu o a 3-a ediție, programată în perioada 1-8 iunie 2019, în cadrul Festivalului Internațional de Film Transilvania, iar anul acesta secțiunea este dedicată viitorului conținutului audiovizual. „Împreună cu invitați internaționali, încercăm să definim modul în care transformările digitale și tehnologiile disruptive ale momentului influențează nu doar mobilitatea publicului și modul în care comunică acesta, ci și cultura și divertismentul, ca domenii integral”, spun organizatorii. Programul include infiniTIFF Summit, o conferință de jumătate de zi despre producția virtuală si viitorul muncii, și infiniTIFFWorkshop, un eveniment colaborativ cu participarea stakeholderilor locali din diferite industrii. În plus, zona de VR Cinemava include și la această ediție o selecție generoasă de filme, producții recente dar și câteva „clasice”, oferind publicului un set divers de experiențe. Programul este susținut de Banca Transilvania.

infiniTIFF 2019 își propune, în principal, să stimuleze antreprenoriatul clujean în direcția producției virtuale pentru film, jocuri video, animație și tehnologie audiovizuală, completând  proiectul Cluj Future of Work, se vede într-un comunicat remis Cinemagia.

În acest sens, infiniTIFF Workshop caută să exploreze în profunzime nevoile și aspirațiile principalilor actori locali implicați în producția audiovizuală. Pentru o jumătate de zi, pe data de 2 iunie, antreprenori vizionari, factori decizionali din artă, cultură și mediul academic din Cluj, vor explora oportunități antreprenoriale și forme de colaborare interdisciplinară în producția audiovizuală. Rezultatul va fi Manifestul infiniTIFF, un document cu direcții de acțiune clare pentru autorități, creativi și antreprenori, care va fi prezentat și supus dezbaterii publice la infiniTIFF Summit.

infiniTIFF Summit–întâlnirea profesioniștilor din  industriile creative cu experții în tehnologie

Programat pentru 6 iunie, la Centrul de conferințe Platinia, infiniTIFF Summit se adresează profesioniștilor din cinematografie, business, IT, tehnologieși design. Printre invitații speciali ai conferinței se numără Guido van Nispen, editorul think-tank-ului Silicon Valley i4j,Jean-Colas Prunier, fondator Pocket Studio și expert mondial în dezvoltare de software pentru producția de filme digitale, Mikael Windelin, producător independent și specialist VFX, Hermione Flynn și David Bennet, fondatori Mimic Production și pionieri înindustria 3D, alături de Anamaria Vrabie și Ovidiu Cîmpean (Cluj), cele două forțe din spatele proiectului European Cluj Future of Work, care analizează evoluția locurilor de muncă și a competențelor profesionale în economia locală. Programul complet al evenimentului aici: www.tiff.ro/infinitiff/summit.

Producția virtuală poate să eficientizeze producția de film din punct de vedere financiar, dar și al conținutului, iar crearea rețelelor locale dinamicee vitală pentru a putea derula proiecte majore internaționale. E nevoie ca cinematografia, jocurile video și tehnologia să abordeze noi moduri mai eficiente de a colabora. infiniTIFF Summit își asuma rolul de platformă în care, cu ajutorul expertizei internaționale majore de care fiecare invitat se bucură, aceste direcții pot fi discutate, iar soluțiile pot fi găsite împreună. În plus, printr-un forum de pitching deschis, orice antreprenor, freelancer, cercetător sau creativ din domeniul audiovizual va dispune de șansa de a prezenta produse, servicii, abilități sau nevoi specifice.

Biletele pentru infiniTIFF Summit sunt disponibile aici: bit.ly/2JsBTsd

www.tiff.ro | FB: TransilvaniaIFF | Twitter:TIFFRomania |Instagram

Festivalul Internațional de Film Transilvania este organizat de Asociația pentru Promovarea Filmului Românesc și Asociația Festivalul de Film Transilvania.
Cu sprijinul: Ministerului Culturii și Identității Naționale, Centrului Național al Cinematografiei, Primăria și Consiliul Județean Cluj. Programului Europa Creativă – MEDIA al Uniunii Europene.
Prezentat de: Banca Transilvania
Partener Principal: Mastercard
Mașina Oficiala: Mercedes Benz
Cafeaua Oficială: Nespresso
Sponsori: Orange, MOL Romania, Cemacon, Lidl, HBO GO, Kronenbourg Blanc, Regina Maria, E-On, McDonalds, IQOS, Tenaris Silcotub, Groupama, Cinema City, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, Energobit, Madd Electronics, Eximtur, Ecco, Maris, Obsentum, Via Viticola Sarica Niculitel, Zetea, PMA, IKEA
Partener Logistic Oficial: DHL
Parteneri media: Europa FM, Adevărul, Dilema Veche, OK! Magazine, Historia, Marie Claire, Harper's Bazaar, Cosmopolitan, Auto-Motor-Sport, TV5, Business Review, Radio România Cultural, Observator Cultural, Agerpres, VICE, Glamour, Cinemagia, Revista BIZ, Life.ro, AaRC.ro, Sinteza, LiterNet, Verbs describe Us, GeoMovies
Parteneri media locali: TVR Cluj, EBS Radio, Făclia, Filmtett, InfoTrafic, Maszol, Monitorul de Cluj, Radio Cluj, Transilvania Reporter, Ziua de Cluj, Transindex
Partener de monitorizare: mediaTRUST