Top 10 Cei mai puternici oameni din industria de divertisment

Locul 2. Reed Hastings şi Ted Sarandos, CEO, Chief content officer, Netflix

Sunt puține discuții la Hollywood fără referire la gigantul de streaming co-fondat de Hastings, în vârstă de 56 de ani. Împreună cu Sarandos, 52 de ani, reprezentant al companiei de multă vreme, Netflix a devenit cel mai prolific cumpărător de conținut din industrie, cu multe seriale originale apreciate, inclusiv „The Crown”, „Stranger Things” şi „13 Reasons Why”.

Cu 100 de milioane de abonați în prezent, un buget alocat conţinutului de 6 miliarde dolari și cifră de afaceri anuală de 8,8 miliarde de dolari (dar doar 187 milioane dolari profit/net income, notează concurenţa), se pare că Netflix va avea același impact în producţia de filme de lungmetraj, cu Sarandos aducându-l pe  producătorul Scott Stuber (Your Highness, Ted 1 şi 2, A Million Ways to Die in the West etc) de la Universal Studios, să preia conducerea.

Marea lovitură: lansarea în 190 de țări.

Marele pariu: Netflix să devină o destinație de film odată cu lansarea în 2017 a unor titluri precum SF-ul „Bright”, cu Will Smith în rolul principal.

Cel mai bun sfat pe care l-a primit despre putere. Sarandos: Sfatul soției mele, fosta ambasadoare Nicole Avant: „Există mai multă putere în a spune „da” decât în a spune „nu”.”

Filme
Persoane